Wednesday, November 21, 2007

Prepaid4U

Salam sejahtera,


Terbaru di website Prepaid4U.Net adalah mengenai Downline Percuma Sistem Randomizer. Beberapa perubahan telah dilakukan kepada script portal kami bagi memastikan satu sistem yang lebih adil dimana yang bersungguh-sungguh nak buat MyMode, maka wajar diberi keutamaan. Untuk menerangkan perihal ini saya akan menunjukkan keadaan sistem sebelum dan yang sekarang yang kita gunakan.Sila layari
http://prepaid4u.net/?id=gaban13


Keadaan Sebelumnya.
Setiap orang yang menjadi Ahli VIP Prepaid4u akan mendapat giliran dalam Downline Percuma iaitu hasil dari kemasukan pelawat ke web Prepaid4U tanpa referral website melalui sistem randomizer (pemilihan upline secara rawak). Masalah timbul apabila jumlah ahli vip kita kini terlalu ramai iaitu sehingga melebihi 18000 orang (dan makin meningkat) dan ini menyebabkan peluang untuk setiap orang untuk mendapatkan downline percuma adalah 1/18000. Amat tipis. Tambah malang apabila prospek tadi jatuh kepada mereka yang tidak aktif, atau istilah lain 'mati/tidur'. Maka sudah pasti prospek tadi akan disia-siakan kerana tidak di follow-up dan dibiarkan 'LOST' tanpa bimbingan seterusnya. Sedangkan dalam masa yang sama upline yang sangat aktif tidak mendapat peluang.

Keadaan Sekarang.
Sistem akan mengenalpasti UserID mereka-mereka yang ada Login ke ruangan ahli portal Prepaid4U.Net dalam tempoh 7 hari sebelumnya. Sekiranya terdapat pelawat tanpa referral yang memasuki web prepaid4u tanpa referral ID sistem akan memberikan downline ini secara rawak kepada mereka-mereka ini sahaja.
Contoh: Si A telah melawat web Prepaid4U.Net dengan hanya menaip http://www.prepaid4u.net (tanpa memasukkan mana-mana alamat penuh web replika penaja pada 8hb Ogos 2007. Sistem akan memberikan downline ini tadi kepada mana-mana upline yang ada login ke ruangan ahli prepaid4u antara 2hb Ogos sehingga 8hb Ogos secara rawak untuk dijadikan penaja.

Dengan sistem ini:
1) Peluang untuk mendapatkan downline percuma menjadi lebih tinggi (kepada yang aktif)
2) Peluang prospek jatuh ke tangan upline 'mati/tidur' dapat di hapuskan.
3) Agent akan sentiasa login ke web prepaid4u dan tidak akan terlepas maklumat-maklumat terbaru dari kami.

Jadi kepada semua Ahli VIP, selalulah login ke ruangan ahli prepaid4u. Ini sebenarnya bukan sahaja dapat meningkatkan peluang anda untuk mendapatkan downline, sebaliknya anda sudah pasti tidak akan terlepas sekiranya ada maklumat-maklumat terbaru yang akan kami berikan untuk anda. Perlu anda ingat, kami berurusan secara online dan website serta email merupakan medium utama dalam penyampaian maklumat. Jika anda mengharapkan orang menalifon anda, maka anda akan ketinggalan.

Prepaid4U telah melahirkan 5 orang berpangkat 4StarCM, 13 orang 5StarCM dan 2 orang 6StarCM. Jika mereka-mereka ini boleh mencapai tahap ini, kenapa anda tidak boleh?

Selamat maju jaya!


Regards,

Mohd Rizal Maslan
Agent of Prepaid4U.Net

2 comments:

Anonymous said...

explain detail...

cybermania said...

prepaid business..just sms to sell prepaid